Інформація про страхового посередника

Страховий агент

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНГОССТРАХ» (ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ»)

адреса: 49100, м. Дніпро, узвіз Кодацький, 2

ідентифікаційний код ЄДРПОУ: 33248430

IBAN: UA483077700000026001711166634 в АТ «А-БАНК»

тел.: (056) 719 90 46

електронна пошта: info@ings.com.ua

усне звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку за телефонами, вказаними на сайті ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ» за посиланням https://ings.com.ua/ (розділ «Контакти»).

Правовий статус, повноваження за договором доручення/агентським договором

ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ» є страховим агентом, який діє від імені та за дорученням страхової компанії та надає посередницькі послуги з укладення договорів страхування, в тому числі:

  1. Проводить ідентифікацію, верифікацію та вивчення клієнтів до укладання договору страхування відповідно до вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
  2. Проводить роботу, пов’язану з укладанням договорів страхування та реалізацією страхових продуктів;
  3. Укладає договори страхування від імені страхової компанії.
Номер запису в Реєстрі посередників, сторінку в мережі Інтернет з посиланням на Реєстр посередників для перевірки факту реєстрації страхового агента в реєстрі (з 01.01.2025 р.)

Реєстр посередників запроваджується Національним Банком України з 01.01.2025 https://kis.bank.gov.ua/

Можливість надання індивідуальної консультації та рекомендацій щодо умов страхового продукту.

ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ» надає індивідуальні консультації щодо умов страхового продукту та рекомендації щодо вибору страхового продукта відповідно до потреб клієнта при зверненні клієнта за телефонами, вказаними на сайті ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ» за посиланням https://ings.com.ua (розділ «Контакти»).

Страхові компанії, продукти яких реалізує Страховий агент

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТРАХОВА КОМПАНІЯ „КРЕДО”

(скорочена назва – ТДВ СК „КРЕДО”)

адреса: 69068, Україна, м. Запоріжжя, пр-т. Моторобудівників, буд. 34

ідентифікаційний код ЄДРПОУ: 13622789

пот/рах: UA213052990000026500050000003 у ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» м. Дніпро

тел.: 061 2899063

електронна пошта: credo@credo.zp.ua

Перелік послуг, що надається страховиком зазначено на вебсайті страховика https://skcredo.com.ua/

Інформація про страховика з Державного реєстру фінансових установ зазначено на вебсторінці Реєстру https://kis.bank.gov.ua/

Наявність істотної участі в будь-якому страховику

ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ» не має істотної участі в страховикові.

Наявність істотної участі страховика у страховому агенті

Страховик не має істотної участі в ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ».

Вид винагороди за укладення договору страхування, порядок та умови її виплати.

За укладання договорів страхування страховий агент отримує комісійну винагороду у розмірі фіксованого відсотка від страхової премії за договором страхування (винагорода входить до складу страхової премії). Винагороду страховому агенту сплачує страхова компанія.

Розмір та спосіб оплати послуг страхового агента безпосередньо клієнтом.

Клієнт не оплачує послуги страхового агента.

Будь-які інші платежі (крім страхової премії), які клієнт зобов’язаний сплатити відповідно до умов договору страхування після його укладення.

Будь-які інші платежі (крім страхової премії) Клієнт не повинен сплачувати відповідно до умов договору страхування після його укладення.

Інформація про механізми та способи захисту прав споживачів фінансових послуг

Звернення розглядаються і вирішуються Страховиком у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, уповноважена особа Страховика встановлює необхідний термін для його розгляду, що не може перевищувати сорока п’яти днів.

Звернення може бути усним за допомогою засобів телефонного зв’язку через контактний центр Страховика та/або страхового агента чи письмовим на електронну пошту Страховика або засобами поштового зв’язку на його адресу.

Скарга на дії чи рішення Страховика подається у порядку підлеглості:

– Національному банку України (на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму) або на адресу:

01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, тел: 0 800 505 240).

Подання клієнтом скарги до Страховика або компетентного органу не позбавляє споживача права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства.

!-- I.UA counter -->