Інформація про страхового посередника
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ІНГОССТРАХ» (ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ»)
адреса: 49100, м. Дніпро, узвіз Кодацький, 2
ідентифікаційний код ЄДРПОУ: 33248430
IBAN: UA483077700000026001711166634 в АТ «А-БАНК»
тел.: (056) 719 90 46
електронна пошта: info@ings.com.ua
усне звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку за телефонами, вказаними на сайті ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ» за посиланням https://ings.com.ua/ (розділ «Контакти»).ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ» є страховим агентом, який діє від імені та за дорученням страхової компанії та надає посередницькі послуги з укладення договорів страхування, в тому числі:
- Проводить ідентифікацію, верифікацію та вивчення клієнтів до укладання договору страхування відповідно до вимог Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»;
- Проводить роботу, пов’язану з укладанням договорів страхування та реалізацією страхових продуктів;
- Укладає договори страхування від імені страхової компанії.
Реєстр посередників запроваджується Національним Банком України з 01.01.2025 https://kis.bank.gov.ua/
ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ» надає індивідуальні консультації щодо умов страхового продукту та рекомендації щодо вибору страхового продукта відповідно до потреб клієнта при зверненні клієнта за телефонами, вказаними на сайті ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ» за посиланням https://ings.com.ua (розділ «Контакти»).
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТРАХОВА КОМПАНІЯ „КРЕДО”
(скорочена назва – ТДВ СК „КРЕДО”)
адреса: 69068, Україна, м. Запоріжжя, пр-т. Моторобудівників, буд. 34
ідентифікаційний код ЄДРПОУ: 13622789
пот/рах: UA213052990000026500050000003 у ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» м. Дніпро
тел.: 061 2899063
електронна пошта: credo@credo.zp.ua
Перелік послуг, що надається страховиком зазначено на вебсайті страховика https://skcredo.com.ua/
Інформація про страховика з Державного реєстру фінансових установ зазначено на вебсторінці Реєстру https://kis.bank.gov.ua/
ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ» не має істотної участі в страховикові.
Страховик не має істотної участі в ПРАТ СК «ІНГОССТРАХ».
За укладання договорів страхування страховий агент отримує комісійну винагороду у розмірі фіксованого відсотка від страхової премії за договором страхування (винагорода входить до складу страхової премії). Винагороду страховому агенту сплачує страхова компанія.
Клієнт не оплачує послуги страхового агента.
Будь-які інші платежі (крім страхової премії) Клієнт не повинен сплачувати відповідно до умов договору страхування після його укладення.
Звернення розглядаються і вирішуються Страховиком у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, уповноважена особа Страховика встановлює необхідний термін для його розгляду, що не може перевищувати сорока п’яти днів.
Звернення може бути усним за допомогою засобів телефонного зв’язку через контактний центр Страховика та/або страхового агента чи письмовим на електронну пошту Страховика або засобами поштового зв’язку на його адресу.
Скарга на дії чи рішення Страховика подається у порядку підлеглості:
– Національному банку України (на електронну пошту nbu@bank.gov.ua, використовуючи спеціальну форму) або на адресу:
01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, тел: 0 800 505 240).
Подання клієнтом скарги до Страховика або компетентного органу не позбавляє споживача права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства.