Оформлення – Нерухомість без огляду

Страхування нерухомості

Поширенi запитання

Основні умови

Де можна ознайомитись с договором страхування?

Публічна оферта

Що таке страховий продукт “Нерухомість без огляду”?

Нерухомість без огляду – це добровільне страхування нерухомості, а саме: конструкцій квартири або будинку з невід’ємними комунікаціями і внутрішньою обробкою (стіни, вікна, двері, ремонт) без огляду і без експертної оцінки. Страхування проводиться від найпоширеніших ризиків:
  • пошкодження водою внаслідок аварій опалювальної системи, систем пожежогасіння, водопроводу або каналізації і т. п.;
  • вибух газопроводів і газосховищ, парових котлів, матеріалів, пожежа, влучення блискавки;
  • протиправне навмисна дія третіх осіб або спроба вчинення такої дії, в т. ч. підпал;
  • стихійні явища: ураган, буря, обвал, зсув, повінь, злива, град, просідання ґрунту, падіння дерев, каменів;
  • відповідальність перед третіми особами (сусідами).

Навіщо страхувати нерухомість?

Страхування, на перший погляд, може здатися марною тратою грошей, адже всі думають, що з ними нічого не трапиться. Але ситуації бувають різні (затопив сусід або прорвало трубу, тріснув шланг на пральній машині) і тому отримати виплату для відновлення пошкодженного ремонту – це дуже важливо. При цьому, тільки згадайте, скільки часу і сил йде на ремонт, а виділити гроші для нього з сімейного бюджету – ще складніше. А отримана страхова виплата допоможе Вам спокійно оплатити ремонт.

Чи потрібно проводити огляд квартири / будинку перед укладанням договору страхування «Нерухомість без огляду»?

Ні, проводити огляд не потрібно.

Які об’єкти нерухомості приймаються на страхування?

Квартири, житлові будинки, заміські будинки, домоволодіння будь-якої вартості. Будь-яка добудована нерухомість, зареєстрована в БТІ (Бюро Технічної Інвентаризації).   Не приймаються на страхування: недобудовані будівлі, гаражі та ін.

Хто може укласти договір страхування та отримати страхову виплату?

Оформити договір страхування може будь-який клієнт. Виплату при настанні страхової події отримає законний власник нерухомості на момент настання випадку. Якщо клієнт, який уклав договір, не є власником, то він повинен надати відомості про власника (згідно умов договору).

Що робити при настанні страхового випадку?

  1. Звернутися до компетентних органів для отримання фіксації страхової події та отримання довідки:
    • аварії в комунальних системах – необхідно звернутися до житлово- комунальної служби, ЖЕК
    • пожежа – необхідно звернутися в пожежну службу, МНС
    • стихійні явища – необхідно звернутися до метеорологічної або сейсмологічної служби, МНС
    • протиправні дії третіх осіб – необхідно звернутися до органів МВС
  2. Заявити про страхову подію протягом 2 -х днів зручним Вам способом:
    • за телефоном 0 (800) 500 801 (цілодобова підтримка);
    • створити заявку в особистому кабінеті.
    • надіслати листа на адресу info@ings.com.ua;
    • якщо договір оформлено через Приватбанк – подати заявку у Приват24 (розділ “Страхування”);

Які документи необхідно надати для отримання страхової виплати?

Перелік необхідних документів:  
  • довідка про обставини страхової події компетентної служби (акт МНС про пожежу, акт ЖЕК про залиття, довідка міліції про протиправні дії третіх осіб тощо). Довідка обов’язково повинна містити причину виникнення пошкоджень , перелік пошкоджених частин і розміри пошкоджень (приклад, намокання шпалер стелі в лівому кутку площею 5 * 10 кв. см.;
  • копія технічного паспорта на квартиру/домоволодіння всі сторінки, обов’язково наявність Плану — Схеми);
  • фотокартки пошкоджень (загальний вигляд і кожне пошкодження).

Протягом якого часу необхідно звернутися для отримання страхової виплати?

Протягом 2-х робочих днів (не враховуючи вихідні та свята) потрібно повідомити і подати документи для страхової виплати, зручним Вам способом:  
  • за телефоном 0 (800) 500 801 (цілодобова підтримка);
  • створити заявку в особистому кабінеті.
  • надіслати листа на адресу info@ings.com.ua;
  • якщо договір оформлено через Приватбанк – подати заявку у Приват24 (розділ “Страхування”);

Чи має право Страхувальник (клієнт) змінювати картину пошкоджень?

До моменту складання акта огляду пошкодженого майна і його фотографування Страхувальник не має права змінювати картину ушкоджень (крім випадків, коли це обумовлено необхідністю зменшення розміру збитків).

Як визначається сума виплати по страховому продукту “Нерухомість без огляду”?

Сума виплати залежить від розміру шкоди, заподіяної майну. У розмір збитків входить вартість матеріалів (клей, шпалери і ін.) і вартість відновлювальних робіт. Суму збитку визначає незалежний експерт, який має ліцензію з правом виконання оцінки пошкоджень, за рахунок страхової компанії. Сума виплати не може бути більше страхової суми.

Протягом якого часу відбувається виплата при настанні страхового випадку по продукту “Нерухомість без огляду”?

Згідно умов договору, термін розгляду заяви по страховому випадку – до 30 днів, тому що необхідно проведення експертизи та визначення суми збитку незалежними експертами. Виплата страхового відшкодування відбувається протягом 3 днів з моменту прийняття рішення.

Чи вважається страховим випадком пошкодження нерухомості в результаті бойових дій?

Згідно умов страхування виплати не проводяться у разі пошкодження нерухомості внаслідок бойових дій, народних повстань та іншого.
!-- I.UA counter -->