Страховий випадок – Нерухомість без огляду

При настанні страхового випадку:

  1. Звернутися до компетентних органів
    Зверніться до компетентних органів для отримання допомоги і фіксації страхової події:
    • аварії в комунальних системах – необхідно звернутися до житлово- комунальної служби, ЖЕК;
    • пожежа – необхідно звернутися в пожежну службу, МНС;
    • стихійні явища – необхідно звернутися до метеорологічної або сейсмологічної служби, МНС;
    • протиправні дії третіх осіб – необхідно звернутися до органів МВС.
  2. Отримати довідку
    Отримайте довідку про обставини страхової події (акт МНС про пожежу, акт ЖЕК про залиття, довідка міліції про протиправні дії третіх осіб тощо). Довідка обов’язково повинна містити причину виникнення пошкоджень , перелік пошкоджених частин і розміри пошкоджень (приклад, намокання шпалер стелі в лівому кутку площею 5 * 10 кв. см.
  3. При настанні страхового випадку
  4. Заявити про страхову подію
    Протягом 2 -х днів повідомте нам про настання події зручним Вам способом:
    • по телефону 0-800-500-801— (цілодобова підтримка);
    • в своєму акаунті сервісу Приват24 (меню страхування);
    • або створивши заявку в особистому кабінеті.

    Перелік необхідних документів:
    • довідка про обставини страхової події компетентної служби (див. п.1);
    • копія технічного паспорта на квартиру/домоволодіння всі сторінки, обов’язково наявність Плану — Схеми);
    • фотокартки пошкоджень (загальний вигляд і кожне пошкодження).
Все інше за Вас зроблять наші професійні менеджери
!-- I.UA counter -->