Компенсація вартості рейсу
Що таке «Компенсація вартості рейсу»?
У разі затримки або скасування рейсу в день відправлення (за 24 години до встановленого часу відправлення згідно електронного квитка) ми повертаємо Вам вартість квитка на зазначений рейс:
Ризик | Розмір виплати від вартості квитка,% |
Затримка рейсу від 2-х до 7-ми годин | 50% |
Затримка рейсу більше 7-ми годин | 80% |
Відміна рейсу | 100% |
Запізнення на стикувальний рейс | 30% |
Вартість послуги від 5 до 10% від вартості квитка, залежно від напрямку рейсу. Підключити послугу Ви можете автоматично після покупки квитка на сайті bilet.pb.ua або Приват24.
Якщо у Вас вже є квиток і до дати вильоту – більше 48 годин, Ви можете подати заявку на підключення у формі, наш співробітник зв’яжеться з Вами протягом дня.
Навіщо це Вам?
Як показує досвід, дуже часто авіарейси затримуються, а іноді й зовсім їх відміняють. Для людини, яка планує відпустку або робоче відрядження кожна проведена в аеропорту година – не тільки негативні емоції, але і втрата часу.
Послуга «Компенсація вартості рейсу» забезпечить Вам повернення від 50 до 100% вартості квитка на рейс (залежно від події), що стане приємним моментом і згладить неприємні враження від очікування посадки на літак.
Як це працює?
- Страхова компанія on-line відстежує ситуацію з кожним застрахованим авіарейсом. Якщо з Вашим рейсом виникне проблема – страхова компанія тут же прийме рішення, про що Ви будите повідомлені через смс-повідомлення.
- Виплата відшкодування на Вашу карту протягом 1 робочого дня.
- Виплата за послугою “Компенсація вартості рейсу” не залежить від рішення авіакомпанії про повернення платежу.