Компенсація вартості рейсу

Що таке «Компенсація вартості рейсу»?

У разі затримки або скасування рейсу в день відправлення (за 24 години до встановленого часу відправлення згідно електронного квитка) ми повертаємо Вам вартість квитка на зазначений рейс:

РизикРозмір виплати від вартості квитка,%
Затримка рейсу від 2-х до 7-ми годин50%
Затримка рейсу більше 7-ми годин80%
Відміна рейсу100%
Запізнення на стикувальний рейс30%

Вартість послуги від 5 до 10% від вартості квитка, залежно від напрямку рейсу. Підключити послугу Ви можете автоматично після покупки квитка на сайті bilet.pb.ua або Приват24.

Якщо у Вас вже є квиток і до дати вильоту – більше 48 годин, Ви можете подати заявку на підключення у формі, наш співробітник зв’яжеться з Вами протягом дня.

Навіщо це Вам?

Як показує досвід, дуже часто авіарейси затримуються, а іноді й зовсім їх відміняють. Для людини, яка планує відпустку або робоче відрядження кожна проведена в аеропорту година – не тільки негативні емоції, але і втрата часу.

Послуга «Компенсація вартості рейсу» забезпечить Вам повернення від 50 до 100% вартості квитка на рейс (залежно від події), що стане приємним моментом і згладить неприємні враження від очікування посадки на літак.

Як це працює?
  • Страхова компанія on-line відстежує ситуацію з кожним застрахованим авіарейсом. Якщо з Вашим рейсом виникне проблема – страхова компанія тут же прийме рішення, про що Ви будите повідомлені через смс-повідомлення.
  • Виплата відшкодування на Вашу карту протягом 1 робочого дня.
  • Виплата за послугою “Компенсація вартості рейсу” не залежить від рішення авіакомпанії про повернення платежу.

Подати заявку

!-- I.UA counter -->