Оформление — «Недвижимость»+«Ответственность»

Поширенi запитання
Основні умови
- Де можна ознайомитись с договором страхування?
- Що таке страховий продукт «Нерухомість без огляду»?
Страхування проводиться від найпоширеніших ризиків:
- пошкодження водою внаслідок аварій опалювальної системи, систем пожежогасіння, водопроводу або каналізації і т. п.;
- вибух газопроводів і газосховищ, парових котлів, матеріалів, пожежа, влучення блискавки;
- протиправне навмисна дія третіх осіб або спроба вчинення такої дії, в т. ч. підпал;
- стихійні явища: ураган, буря, обвал, зсув, повінь, злива, град, просідання ґрунту, падіння дерев, каменів;
- відповідальність перед третіми особами (сусідами).
- Навіщо страхувати нерухомість? Але ситуації бувають різні (затопив сусід або прорвало трубу, тріснув шланг на пральній машині) і тому отримати виплату для відновлення пошкодженного ремонту — це дуже важливо. При цьому, тільки згадайте, скільки часу і сил йде на ремонт, а виділити гроші для нього з сімейного бюджету — ще складніше. А отримана страхова виплата допоможе Вам спокійно оплатити ремонт.
- Чи потрібно проводити огляд квартири / будинку перед укладанням договору страхування «Нерухомість без огляду»?
- Які об’єкти нерухомості приймаються на страхування? Не приймаються на страхування: недобудовані будівлі, гаражі та ін.
- Хто може укласти договір страхування та отримати страхову виплату?
- Що робити при настанні страхового випадку?
- аварії в комунальних системах — необхідно звернутися до житлово- комунальної служби, ЖЕК
- пожежа — необхідно звернутися в пожежну службу, МНС
- стихійні явища — необхідно звернутися до метеорологічної або сейсмологічної служби, МНС
- протиправні дії третіх осіб — необхідно звернутися до органів МВС
- по телефону 0 (800) 500 801 (цілодобова підтримка);
- або створивши заявку в особистому кабінеті.
- Які документи необхідно надати для отримання страхової виплати?
- довідка про обставини страхової події компетентної служби (акт МНС про пожежу, акт ЖЕК про залиття, довідка міліції про протиправні дії третіх осіб тощо). Довідка обов’язково повинна містити причину виникнення пошкоджень , перелік пошкоджених частин і розміри пошкоджень (приклад, намокання шпалер стелі в лівому кутку площею 5 * 10 кв. см.;
- копія технічного паспорта на квартиру/домоволодіння всі сторінки, обов’язково наявність Плану — Схеми);
- фотокартки пошкоджень (загальний вигляд і кожне пошкодження).
- Протягом якого часу необхідно звернутися для отримання страхової виплати?
- по телефону 0 (800) 500 801 (цілодобова підтримка);
- або створивши заявку в особистому кабінеті.
- Чи має право Страхувальник (клієнт) змінювати картину пошкоджень?
- Як визначається сума виплати по страховому продукту «Нерухомість без огляду»? Суму збитку визначає незалежний експерт, який має ліцензію з правом виконання оцінки пошкоджень, за рахунок страхової компанії. Сума виплати не може бути більше страхової суми.
- Протягом якого часу відбувається виплата при настанні страхового випадку по продукту «Нерухомість без огляду»?
- Чи вважається страховим випадком пошкодження нерухомості в результаті бойових дій?