Страховий випадок – Захист на кожен день

При настанні страхового випадку

  1. Зверніться до лікарні
    Зверніться до лікарні для отримання першої допомоги і фіксації нещасного випадку
  2. При настанні страхового випадку
  3. Отримати довідку
    Отримайте довідку про травму (лікарняний лист) в медичній установі.

    ВАЖЛИВО! Медичний документ обов’язково повинен бути завірений печаткою медичної установи та містити в собі:

    • ПІБ пацієнта;
    • точний діагноз;
    • дату й обставини отримання травми, а також дату звернення за медичною допомогою;
    • термін лікування.
  4. Заявити про страхову подію
    Впродовж 30-ти днів повідомте нам про настання події зручним для Вас способом:
    • по телефону 0-800-500-801—(цілодобова підтримка);
    • у своєму акаунті сервісу Приват24 (меню страхування);
    • або створивши заявку в особистому кабінеті.
Все інше за вас зроблять наші професійні менеджери
!-- I.UA counter -->