Страховий випадок – Захист на кожен день
При настанні страхового випадку
- Зверніться до лікарні
Зверніться до лікарні для отримання першої допомоги і фіксації нещасного випадку - Отримати довідку
Отримайте довідку про травму (лікарняний лист) в медичній установі.ВАЖЛИВО! Медичний документ обов’язково повинен бути завірений печаткою медичної установи та містити в собі:
- ПІБ пацієнта;
- точний діагноз;
- дату й обставини отримання травми, а також дату звернення за медичною допомогою;
- термін лікування.
- Заявити про страхову подію
Впродовж 30-ти днів повідомте нам про настання події зручним для Вас способом:- по телефону 0-800-500-801—(цілодобова підтримка);
- у своєму акаунті сервісу Приват24 (меню страхування);
- або створивши заявку в особистому кабінеті.
Все інше за вас зроблять наші професійні менеджери