Страховий випадок – КАСКО

При настанні страхового випадку:

При настанні страхового випадку:
  1. Вжити всіх можливих заходів для зменшення розміру збитку і порятунку автомобіля
  2. Негайно (протягом 2-х годин) заявити про страхову подію в компетентні органи, отримати довідку компетентного органу
    • 101 – МНС
    • 102 – МВС, ДАІ
    • 103 – ШВИДКА
  3. Ні в якому разі не залишати місце події і не переміщувати автомобіль до приїзду підрозділу екстреної служби (компетентного органу)
  4. Записати відомості про другого учасника ДТП, за його наявності (ПІБ, адресу, телефон, номер поліса і назву страхової компанії).
  5. Якщо це ДТП, пройти медичний огляд на предмет наявності / відсутності алкогольного сп’яніння або впливу психоактивних речовин.
  6. Протягом 24 годин повідомити про страхову подію за телефоном:
    • 0 (800) 500 801 – цілодобова клієнтська підтримка: консультація, допомога.
  7. Протягом 48 годин, не враховуючи вихідних і святкових днів, заповнити в письмовій формі бланк заяви про настання страхової події у представника страхової компанії, який з Вами зв’яжеться.
  8. Не починати відновлювальний ремонт пошкодженого автомобіля (не змінювати характер пошкоджень автомобіля) до моменту оформлення акта огляду та фотографування автомобіля представником страхової компанії.
Все інше за Вас зроблять наші професійні менеджери.
 

Документи:

Надання документів по страховим подіям ingoss.info@gmail.com.
Заява про страхову виплату за договором добровільного страхування наземного транспорту – завантажити.
!-- I.UA counter -->