Страховий випадок – КАСКО
При настанні страхового випадку:
- Вжити всіх можливих заходів для зменшення розміру збитку і порятунку автомобіля
- Негайно (протягом 2-х годин) заявити про страхову подію в компетентні органи, отримати довідку компетентного органу
- 101 – МНС
- 102 – МВС, ДАІ
- 103 – ШВИДКА
- Ні в якому разі не залишати місце події і не переміщувати автомобіль до приїзду підрозділу екстреної служби (компетентного органу)
- Записати відомості про другого учасника ДТП, за його наявності (ПІБ, адресу, телефон, номер поліса і назву страхової компанії).
- Якщо це ДТП, пройти медичний огляд на предмет наявності / відсутності алкогольного сп’яніння або впливу психоактивних речовин.
- Протягом 24 годин повідомити про страхову подію за телефоном:
- 0 (800) 500 801 – цілодобова клієнтська підтримка: консультація, допомога.
- Протягом 48 годин, не враховуючи вихідних і святкових днів, заповнити в письмовій формі бланк заяви про настання страхової події у представника страхової компанії, який з Вами зв’яжеться.
- Не починати відновлювальний ремонт пошкодженого автомобіля (не змінювати характер пошкоджень автомобіля) до моменту оформлення акта огляду та фотографування автомобіля представником страхової компанії.
Все інше за Вас зроблять наші професійні менеджери.
Документи:
Надання документів по страховим подіям ingoss.info@gmail.com.
Заява про страхову виплату за договором добровільного страхування наземного транспорту – завантажити.