Страховий випадок – Страхування кредитного ліміту

При настанні страхового випадку

  1. Звернутися до компетентних органів
    Зверніться до компетентних органів для отримання допомоги і фіксації страхової події:
    • втрата постійного місця роботи – отримайте трудову книжку на підприємстві з заповненими даними про звільнення. Обов’язково повинна бути вказана ст. КЗпП України на підставі якого здійснено звільнення, печатка і підпис уповноваженої особи підприємства;
    • втрата працездатності, отримання критичного захворювання, смерть застрахованої особи– зверніться до лікарні для отримання першої допомоги і отримайте документ, що підтверджує факт настання страхового випадку: медична картка (виписка з історії хвороби, лікарняний лист); довідка спеціального уповноваженого органу про встановлення групи інвалідності; акт про нещасний випадок на виробництві; акт про дорожньо-транспортну пригоду; копія свідоцтва про смерть – у разі смерті застрахованої особи.

    ВАЖЛИВО! Медичний документ обов’язково повинен бути завірений печаткою медичної установи та містити в собі:

    • ПІБ пацієнта;
    • точний діагноз;
    • дату й обставини отримання травми, а також дату звернення за медичною допомогою;
    • термін лікування.
  2. При настанні страхового випадку
  3. Заявити про страхову подію
    Впродовж 30-ти днів повідомте нам про настання події зручним для Вас способом:
    • по телефону 0-800-500-801(цілодобова підтримка);
    • у своєму акаунті сервісу Приват24 (меню “Страхування”);
    • через будь-яке відділення ПриватБанку;
    • або створивши заявку в особистому кабінеті.
Все інше за вас зроблять наші професійні менеджери
!-- I.UA counter -->