Страховий випадок – Страхування кредитного ліміту
При настанні страхового випадку
- Звернутися до компетентних органів
Зверніться до компетентних органів для отримання допомоги і фіксації страхової події:- втрата постійного місця роботи – отримайте трудову книжку на підприємстві з заповненими даними про звільнення. Обов’язково повинна бути вказана ст. КЗпП України на підставі якого здійснено звільнення, печатка і підпис уповноваженої особи підприємства;
- втрата працездатності, отримання критичного захворювання, смерть застрахованої особи– зверніться до лікарні для отримання першої допомоги і отримайте документ, що підтверджує факт настання страхового випадку: медична картка (виписка з історії хвороби, лікарняний лист); довідка спеціального уповноваженого органу про встановлення групи інвалідності; акт про нещасний випадок на виробництві; акт про дорожньо-транспортну пригоду; копія свідоцтва про смерть – у разі смерті застрахованої особи.
ВАЖЛИВО! Медичний документ обов’язково повинен бути завірений печаткою медичної установи та містити в собі:
- ПІБ пацієнта;
- точний діагноз;
- дату й обставини отримання травми, а також дату звернення за медичною допомогою;
- термін лікування.
- Заявити про страхову подію
Впродовж 30-ти днів повідомте нам про настання події зручним для Вас способом:- по телефону 0-800-500-801(цілодобова підтримка);
- у своєму акаунті сервісу Приват24 (меню “Страхування”);
- через будь-яке відділення ПриватБанку;
- або створивши заявку в особистому кабінеті.
Все інше за вас зроблять наші професійні менеджери